دوسه روز پیش از بخش داخلی اعلام کد سی پی آر شد، تیم سی پی آر از بخش های مختلف خودشونو به بخش داخلی رسوندن، اولش خیلی توجه نکردم، اما دیدم اعلام کد قطع نشد، رفتم بالا ببینم چه خبره، یه پیرمردی بود که دچار ایست قلبی تنفسی شده بود و تیم احیا مشغول بودن، رفتم خودمو قاطی تیم احیا کردم و سریع دستکش پوشیدم و سی پی آر رو بدست گرفتم، حدود 2 دقیقه که ماساژ قلبی دادم، بیمار برگشت و قلبش دوباره شروع به نواختن آهنگ حیات کرد! شاید به نظر مسخره بیاد اما به نظر من صدای قلب خیلی قشنگه، یکی از زیباترین آهنگ هاست، آهنگ زندگی... شاید خیلی ها به این ریتم زندگی خیلی توجه نکرده باشن

به هرحال فقط خواستم بگم، خیلی حس زیباییه وقتی میشی وسیله خدا، برای حیات بخشیدن دوباره به یک انسان... فرقی نمیکنه چجوری یا از چه روشی باشه، ولی وقتی خدا تورو بعنوان وسیله حکمتش قرار میده، یه حس خیلی خوبی داره!
یکی از دوستام میگفت آدم احساس فرشته بودن میکنه ! ولی من مخالفم، این حس زیبا، چیزی جز حس "انسان بودن" نیست... انسانیت هزاران بار برتر از فرشته بودن است، مگر او "اشرف مخلوقات" نیست ؟؟